Monday, February 28, 2011

بخشنامه و دستور پلیس اینترنتی برای ترس و شناسایی کارمندان ادارات+عکس سند

گزارش یکی از یاران درون کشور که برایم ایمیل شده است:
 
دوستان عزیزم با سلام
اخیرا" فکسی از انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران دریافت کردم مبنی بر پلیس جرائم رایانه ای و توی متن این ایمیل اگه کسی ایمیل های مستهجن و خلاف شرع و متن های منافی با عفت عمومی و همین طور بر علیه نظام بفرستد پلیس جرائم رایانه ای ( که اخیرا" در اینترنت شروع به کار کرده ) اون رو شناسائی کرده و طبق بخشنامه ای که به شرکت ما زده شده میتونه اون ادم رو شناسائی کنه و جرائم سنگینی هم برای اینکار در نظر گرفتند. حتی این اختیار رو هم به مدیران شرکت ها دادن که افراد خاطی رو معرفی کنند و هیچ گونه مسئولیتی به عهده اونا نخواهد بود. از تک تک همه ماها تعهد گرفتن. حالا چه تو شرکتی کار میکنید چه با سیستم شخصی خودتون ایمیلی میزنید حتما" حواستون جمع باشه. از همه دوستان خویم خواهش میکنم کما فی سابق حتما" و حتما" قیل از فرستادن ایمیل جهت حفظ امنیت دوستانتان نام و ادرس ایمیل انها را پاک نمایید در غیر این صورت وجدانا" ایمیل ها را ارسال نکنید. من وظیفه دونستم که این ایمیل  رو بزنم و تمام موارد احتمالی رو یار اور بشم.
 در ضمن متن بخشنامه مورد نظر رو به پیوست ضمیمه میکنم.
دوستتون دارم











No comments:

Post a Comment