Saturday, April 23, 2011

با تمام وجود از انقلاب ملی مردم در سوریه حمایت میکنم

با تمام وجود از انقلاب ملی مردم در سوریه حمایت میکنم

کاش میشد غیر از منتشر کردن اخبار و فیلمها و خبر پراکنی  از رسانه های فیس بوک و خبررسانی ها کار دیگری برای کمک به آنها انجام دهم
حس عجیبی است انقدر که حس برادری و محبت به مردم سوریه و انقلابشون دارم ,به مردم لیبی یا تونس یا مصر یا بحرین یا یمن یا غیره نداشتم و ندارم
یاد تظاهرات خودمون میفتم و انگار که اونا تو خیابونن ولی من نرفتم ,احساس سرخوردگی میکنم الان ؛ چون واسه تظاهرات خودمون تو 99% شون شرکت کردم
اما الان وقتی فیلمها رو میبینم انگار رفیقای خودممن که دارن با بدن غرق خون شده روی زمین دست وپا میزنن و جان میدن :((
با اینکه عربی نمیفهمم ولی وقتی داد میزنن یاد ناله و فغان های تظاهرات خودمون می افتم
همین......چیزی نمیشه گفت فقط چند تا آه بلــــند و پشت سر هم همراه با تکان دادن سر , و سکوتی سرد
به امید آزادی

1 comment:

  1. به نام یزدان بخشاینده بخشا
    درود بر شما
    من هم همین حس رو دارم
    در حدیثی می خوندم که یکی از نشانه های ظهور امام زمان
    افسارگسیختگی عرب ها است
    الان هم عربها افساری را که حکام شکم گنده شان سالها بود که بر گردنشان انداخته بودند و آنها را مثل حیوان کرده بودند رو بیرون آوردند
    اعراب نشان دادند که مردم آزاده و متمدنی هستند
    مردمی هستند که انسان هستند نه حیوان که کسی به بندشان بکشد
    من مطمئنم که طبق گفته این حدیث
    سوریه و یمن و بحرین و ... همه و همه پیروز خواهند شد
    حتی در روایتی آمده که مردم مصر فرمانروای خودشون رو می کشند!
    حالا ببینیم مبارک که الان فراری شده به دست آزادی خواهان مصری کشته خواهد شد یا نه !
    راستی شما وبلاگ بسیاری خوبی دارید
    یعنی اندیشه های بزرگ و پخته ای دارید
    و واقعا قابل تحسین هستید
    و درود بر شما!

    ReplyDelete